عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










دلم نه عشق میخواهد نه دروغ های قشنگ نه ادعاهای بزرگ و نه بزرگهای پرادعا دل من یک لیوان چای داغ میخواد بایک دوست که بشود با آن درد دل کرد و بعد پشیمان نشد


˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙ 

چه چیز را می توان دشوار پنهان کرد؟

آتش را که در روز دودش از راز نهان خبر می دهد ودر شب   

شعله اش پرده دری می کند 

 

عشق نیز مانند آتش است که پنهان نمی ماند زیرا عاشق

هرچه بکوشد باز نگاهش از سر درونش خبر می دهد

 

˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙   

گدایان بهر روزی طفلشان را کور میخواهند

طبیبان جملگی خلق را رنجور میخواهند 

مرده شورها راضی اند به مرگ انسانها  

بنازم مطرب که خلق را مسرور میخواهد
 

_________________________________alone for ever
 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت21:14---14 تير 1392
ممنون از وب زیباتون.مطلبتون هم جالب اند.

محمد علی فلاح
ساعت1:28---14 فروردين 1392
سلام داداش
خدا قوت سایتت باحال بود خیلی موفق عمل کردی ولی یه چیز برام عجیبه اینه که چرا پیچ رنگت صفر هست
من خیلی تلاش کردم تا به یک رسوندم خلاصه وقت کردی به وبسایت ما سر بزن
من مدیر وبسایت دنیای مطالب طلایی هستم
اگه جاوا داشته باشی میتونی بیایی تو چت روم ما بهتر صحبت کنم منتظرتم داداش دوست دارم بیشتر آشنا بشیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 21 / 12 / 1391برچسب:جملات قشنگ,جملات زیبا,متن عاشقانه,,ساعت19:23توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br